خبری و آموزشی

سایت خبری و آموزشی

خبری و آموزشی

سایت خبری و آموزشی

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

هد چاپی HP به طور دوره ای مسدود می شود زیرا مقدار کمی جوهر یا گرد و غبار خشک می شود و در نازل جمع می شود. چاپهای ضعیف ، لکه دار یا لکه دار همگی از علائم گرفتگی هستند اما با یک تمیز کردن ساده می توان کارتریج های جوهر HP را دوباره کار کرد. سر چاپ به دلیل استفاده نادر از کارتریج مسدود می شود. اگر مرتباً چند هفته بدون چاپ بروید ، کارتریج های شما در نهایت خشک می شوند و باید تعویض شوند. تمیز کردن سر چاپ می تواند عمر کارتریج شما را طولانی کند و امیدوارم خرید کارتریج جایگزین را به تأخیر بیندازید! در این راهنما نحوه عملکرد هد چاپی HP را توضیح خواهیم داد و بهترین روش برای تمیز نگه داشتن آنها را به شما نشان خواهیم داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۹ ، ۱۶:۱۵

برای استفاده صحیح از اصول ، ابتدا باید نحوه تعامل کاربران با وب سایت ها ، نحوه تفکر آنها و الگوهای اساسی رفتار کاربران را بفهمیم.

کاربران چگونه فکر می کنند؟

اساساً ، عادات کاربران در وب با عادتهای مشتریان در فروشگاه تفاوت ندارد. بازدیدکنندگان به هر صفحه جدید نگاه می کنند ، بخشی از متن را اسکن می کنند و بر روی اولین پیوندی که مورد علاقه آنها قرار می گیرد یا به طرز مبهمی شبیه چیزی است که به دنبال آن هستند ، کلیک می کنند. در واقع ، قسمتهای بزرگی از صفحه وجود دارد که حتی آنها را نگاه نمی کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۹ ، ۱۸:۰۶